Kicsi és durva lesz a Toyota Yaris 210
Úgy tűnik, hogy a ralisportba való visszatéréssel együtt megjött az étvágya a japánoknak, hogy az utcán is lássanak valami kicsi erőset.
Úgy tűnik, hogy a ralisportba való visszatéréssel együtt megjött az étvágya a japánoknak, hogy az utcán is lássanak valami kicsi erőset.
Akio Toyoda a japán óriásvállalat elnöke elkötelezett autósport rajongó és nem csak teoretikusan, hanem maga is részt vett például a 24 órás Nürburgringen tartott hosszú távú versenyeken: Morizo Kinoshita álnéven.
Aszfalton és hóban is megjáratták a 380 lóerős versenygépet.
A japánok leleplezték a jövő évi WRC-versenyautójukat, hatalmas szárnnyal és légterelő elemmel, mint egy Forma-1-es autón.
A Toyota Gazoo Racing csapat Tommi Mäkinen vezetésével gőzerővel teszteli a Yaris WRC-t, amely 2017-ben fog bemutatkozni a rali-világbajnokságon.
Míg a Honda a Forma–1 meghódítására tesz kísérletet a McLaren partnereként, addig a megbízhatósági-vb-n (WEC) sikeres programot bonyolító Toyota más területekre kalandozik. A japán gyártó a rali-vb-re (WRC) is visszatér, a különítmény a mai bejelentés szerint 2017-ben csatlakozik a mezőnyhöz.