Hihetetlen, de idén már oldtimerek lehetnek az első Toyota RAV4-ek
Az elsőgenerációs RAV4 korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Az elsőgenerációs RAV4 korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
A vadonatúj Toyota Crown Sport PHEV hajtáslánca a zöld rendszámos RAV4-ből lehet ismerős.
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
Elődjénél is meghökkentőbb, kicsit még inkább megosztó designnal támad a második generációs Toyota C-HR, mely most először zöld rendszámos plugin hibrid hajtáslánccal és akár 20 colos kerekekkel is rendelhető. Árban pedig már sajnos a sokkal nagyobb RAV4 nyakán liheg.
Rövidzárlat veszélye miatt kellett elrendelni a szervizelést.
A csereakkumulátorok méretével van gond.
Kipróbáltuk, hogyan muzsikál a szürke hétköznapokban a HR-V és CR-V közé ékelődő teljesen új ZR-V, mely tulajdonképpen nem más, mint az aktuális Civic kicsit megemelt divatterepjáró testvérmodellje.
Megnéztük, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban a Toyota és a Subaru szerelemgyermekének tekinthető két vadonatúj elektromos autó, a bZ4X és a tőle csak minimálisan eltérő Solterra.
A 18 lóerővel izmosabb felfrissített Swace az elődjénél sokkal fürgébben gyorsul, miközben picit javult a fogyasztása.
Új fényszórókkal, modernizált műszerfallal és erősebb hajtáslánccal támad a Toyota Corolla alapokra épülő Suzuki Swace.
Ahol nyáron komp jár a tengeren, ott a svédek a hosszú téli hónapokra normál közutakat alakítanak ki a jégen. Szögesgumis kalandjaink a Toyota RAV4 vadonatúj GR Sport verziójával, mellyel a történelmi látványosságok mellett a Facebook hatalmas szerverparkjához is elautóztunk.
Az Európában és a magyar piacon is kiválóan teljesítő japán gyártó idén hét újdonsággal rukkol elő.