Nem lesz villanyhajtású Suzuki Jimny, mert elveszne a modell lényege
A japán cég főnöke szerint az aprócska terepjáró egyik legfontosabb előnye a súlya.
A japán cég főnöke szerint az aprócska terepjáró egyik legfontosabb előnye a súlya.
A parányi Daihatsu Rocky Crossfield úgy néz ki, mint a nála sokkal komolyabb igazi terepjárók.
A Suzuki Jimny hamarosan eltűnik az európai kereskedésekből, de előtte még érkezett belőle egy limitált szériás kivitel.
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan mutathat az aktuális G-Klasse érkezőben lévő kistestvére.
A Jimny Heritage képzeletben visszatekeri néhány évtizeddel az idő kerekét.
Az eredeti Brabus G-osztály árából akár nyolc ilyen kis tuningolt terepjárót is vásárolhatunk.
5,75 millió forint – ennyibe kerül jelenleg a legolcsóbb Suzuki. Kipróbáltuk az Ignist, ami mellett a Swift sportosan izgalmas nekifutását és a Jimny kétszemélyes változatát is vallatóra fogtuk.
Érkezőben a legújabb Jimny, melyen már nem lesz kipufogó.
A kínai elektromos újdonság alapmodelljének csak a hátsó kerekei hajtottak.
A Hungexpón most hétvégén megrendezett szakkiállításon nemcsak négylábúak, hanem négykerekűek is szép számmal képviseltetik magukat.
Az esztergomi gyárral rendelkező japán gyártó a közeljövőben több új tisztán elektromos modellt tervez piacra dobni.