Kiválasztották, melyik három reklám volt a legütősebb a karantén alatt
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
Van-e bármiféle legitimitása az ízesített söröknek? A kérdés azok után vetődött fel bennünk, hogy rádöbbentünk: a boltok polcain kis túlzással már kiszorítják a hagyományos söröket. Persze nyár van, és kereslet is akad. Megnéztük, mit kockáztatunk, ha leveszünk egy doboz ízesített sört a polcról.
Szakmai és fogyasztói zsűri választotta ki az idei év legjobb porterét, a Soproni első sörversenyén. A megmérettetés tétje nem csupán a félmillió forintos fődíj volt: az aranyérmes főzet jövőre a Soproni Óvatos Duhaj család tagjaként kerül majd az áruházak polcaira.
Ritka eseményről számolhatunk be: az egyik hazai nagy sörgyár ezúttal valódi újdonságot főzött. Martfűn megszületett az első magyar nagyüzemi American Pale Ale – azaz APA. Természetesen egy kicsit más, mint az eredeti, de a mienk.
Időről időre felbukkan sajtóközleményekben egy rejtélyes intézmény, a brüsszeli Monde Selection neve. A cég az élelmiszer-gasztro szegmens szinte minden termékének: röviditalok, sörök, borok, ásványvizek, üdítők, konyhakész ételek, diétás és fogyókúrás készítmények, dohánytermékek minősítését elvégzi.
Ezüst oroszlánt kapott kedd este a Cannes Lions reklámfesztiválon az Initiative médiaügynökség Soproni Tökéletes csapolás kampánya - írja a Kreatív.hu.