289 lóerő és zéró villany a legújabb Skoda Fabiában
Megérkezett a ralipályák vadonatúj cseh fenevadja, az új Fabia RS Rally2.
Megérkezett a ralipályák vadonatúj cseh fenevadja, az új Fabia RS Rally2.
Vázoljuk, hogy milyen egy 2021-es évjáratú 120-as Skoda, melynek a limitált típusszámán kívül persze nem sok köze van a 70-es évekbeli eredeti Skoda 120-ashoz. Cserébe viszont iszonyatos tempóra képes és 60 literes fogyasztással sokkol.
Ilyen lenne az új Fabia praktikus családi, enyhén divatterepjárós, illetve sportos kivitele.
A cseh márka szerint a sportos modellek iránt komoly érdeklődés mutatkozik, így hamarosan vadonatúj RS típusok érkeznek.
A csehek városi kisautójának sportmodellje igen jól néz ki, de van egy komoly gond vele.
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Akinek csak tudom, ajánlom, hogy tegyék próbára a Skoda sportos családját.
Egy fabiás életében nagy nap, amikor tesztelheti a csúcsok csúcsát, amikor eldöngetheti a mezőnyt a kompakt ötajtós kisautók legerősebbikével. 180 lóerő nem játék, főleg, ha négy méterre és az első kerekekre korlátozódik. De nem kell félni, a Skoda Fabia RS nem szörnyeteg, csak nagyon megy. Ára nem eltúlzott, csúcsfelszereltséggel is hatmillió forint alatt marad.