Erős földrengés rázta meg Kalifornia partvidékét
Károkról, illetve esetleges sérültekről egyelőre nincsenek értesülések.
Károkról, illetve esetleges sérültekről egyelőre nincsenek értesülések.
Miért bukik el az óriási projektek nagy része, és hogyan lesz egy vízióból győzedelmes terv? A világ vezető megaprojekt-szakértőjeként számon tartott Flyvbjerg Bent és Dan Gardner újságíró ennek a kérdésnek jár utána a Megvalósítás hatékonyan című könyvben. Szerkesztett részlet kiadványból.
„Katasztrofális meghibásodástól” tart San Francisco városa a floppy-lemezekre támaszkodó közlekedésirányítás miatt, ezért leváltják. Ez azonban sem gyors, sem pedig olcsó nem lesz.
A jármű megtestesíti mindazt, amit sokan utálnak a technológia uralta világban.
Az egyik legismertebb cég, a Curise, amelynek visszavonták az engedélyét, már jelentős leépítésre kényszerül.
A „Vörös zászló" márkájú elnöki autó több mint öt és fél méter hosszú.
A 1600 négyzetméteres telken álló, ezer négyzetméteres, 20 szobás ház az óceánra néz. A család harminc éve élt itt, Williamsék gyerekei is itt nőttek fel.
Volt, hogy betonba ragadt egy ilyen taxi, máskor pedig csapatba verődve, több utca forgalmát blokkolták a megzavarodott autók.
Nem tudni sérültekről, a kínai külügy azt kéri az államoktól, vizsgálják ki az ügyet alaposan, és tegyenek meg mindent azért, hogy a kínai diplomáciai intézmények dolgozói biztonságban legyenek.
Azt állítják: nincs elég pénz több mint ötszáz ügy kártérítéseire. Az áldozatok bírálják a döntést, Ferenc pápa zéró toleranciát hirdetett.
Pár nap alatt annyi balesetet és problémát okoztak, hogy lépni kellett.
A jövő elkezdődött, ahogy a Terminator is megmondta.