Egy lelkes svéd milliárdos feltámasztaná a Saabot
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
Az ötödik kerék nem a kormány- és nem is a pótkerek, hanem egy, az úton gördülő speciális kerék.
Közvetlenül a Saab előtt egy Volvo S60-asban ültem, ezért adott volt, hogy némileg igazságtalanul, de összehasonlítsuk az almát a körtével. Igaz, a svéd almát a svéd körtével.
Amíg tart az újjászületés öröme, addig kell ütni a vasat.
Mindannyian megkönnyebbültünk, amikor a Saab kapott egy új életet. Ráadásul egy függetlent. A saabosok szerint a Spyker-féle vezetés sokkal szabadabb kezet ad a svédeknek, engedik szárnyalni a fantáziájukat és mindehhez pénzt is adnak. Egyelőre.
„Az új korszak elkezdődött” – szólt a meghívó az új Saab 9-5-ös svédországi sajtóeseményére. Pillanatig sem haboztunk, csapot-papot itthagytunk, hogy bepillantást nyerhessünk az új korszak első perceibe. Svédországban, az új 9-5-ös bemutatóján jártunk, ahol még a legendás hälleredi tesztpályán is kipróbálhattuk az új nagyautó tudását.
Olcsó poén, hogy Harry Pottert hívjam segítségül a bevezetőhöz, mégis megteszem: mint ismeretes, a varázslótanonc a Roxfort iskolában a Griffendél-házban nevelkedett híres mágussá. A feltámasztott Griffin modellben sok varázslat nincs, de pár hókuszpókusz azért akad.
Nehéz lenne másként értékelni a dizájnos ismertető füzet merész...