Öt perc alatt 200 kilométernyi hatótáv, a General Motors is beszáll az akkuharcba
Ők is kínai cégekkel álltak össze.
Ők is kínai cégekkel álltak össze.
Spanyolország tűnik a befutónak, de cseh és magyar helyszínekben is gondolkodik a kínai SAIC első európai gyárához. Az egyelőre feltételes módban létező uniós villanyautóvám legdurvábban a SAIC-ot érinti.
Az elmúlt hónapban egy kínai kompakt szabadidő-autóból, az MG ZS-ből fogyott a legtöbb a spanyoloknál.
A kínai elektromos autókat jellemzően 20 százalékkal olcsóbban kínálják, mint az EU-ban gyártott modelleket.
A kínai autómárkák egyre komolyabb erőkkel vannak jelen az öreg kontinensen. És komoly tempóban törnek elő a tisztán elektromos hajtású modelljeik.
A Suzuki S-Cross-nál 10 centiméterrel hosszabb crossover egyedi designnal és közel 200 lóerős turbómotorral támad.
A Volkswagen konszern stratégiai együttműködési szerződést kötött az Xpenggel.
A hátsókerék-hajtású roadster csúcsmodellje bőven több mint 500 lóerős produkciót ad elő.
Alacsony építési mód, nyitható tető, felfelé nyíló ajtók és szupererős elektromos hajtás jellemzi a legfrissebb MG-t.
Immár hazánkban is elérhető a kínai tulajdonban lévő brit márka első 100 százalékban elektromos kompaktja, amit hamarosan egy hasonló hajtásláncú kombi és szabadidő-autó követ.
A Panda Mini mindössze 3 méter hosszú, mégis elfér benne 4 utas, legalábbis ezt ígéri a gyártó.
A Dongfeng és az SAIC után a Geely modelljei is elérhetők lesznek a magyarországi piacon, testközelből ismerkedtünk meg az első itthoni modellel, egy trendi elektromos szabadidő-autóval.