Búcsúzik a 702 lovas V8-as amerikai pickup, az utódja már csak 540 lóerős és 6 hengeres
A RAM 1500 új csúcsmodellje az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel áll hadrendbe.
A RAM 1500 új csúcsmodellje az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel áll hadrendbe.
A kompresszoros V8-as motorral és 40 colos gumikkal szerelt fenevaddal nehéz feltűnésmentesen közlekedni.
Új kihívót kapott a Ford F-150 Lightning és a Rivian R1-T, itt a Ram 1500 REV.
Akár 900 lóerős járművek is épülhetnek arra platformra, amelyre az első elektromos RAM fog.
Feszült érdeklődéssel vegyülő rémült tekintetek övezték utunkat bármerre jártunk, főleg akkor, amikor lelőtt biturbó V6 mellett, néma csendben elektromosan gurultunk a jenki nagyvassal. Az F-150 nagyon más, mint bármi, amit mifelénk Európában személyautó címszó alatt kapni lehet.
Az új RAM 1500 továbbra is hatalmas, de kicsit könnyebb lett, és a hajtásláncát is zöldebbé tették.
A pick-upok nálunk annyira nem menők, mint az USA-ban, ami teljesen érthető is. Az ok nem csak a méretükben keresendő, hanem hogy az európai vásárlók sokkal jobban szeretik a luxust. A Dodge, amelynek platós autói Ram néven futnak, úgy döntött, kitölti ezt a piaci rést.