Az átlag magyar 84 ezer forintot költ karácsonyi ajándékokra
Hat embernek jut meglepetés ennyi pénzből.
Hat embernek jut meglepetés ennyi pénzből.
A kínai platform a friss adatok szerint egy év alatt teljesen letarolta a magyar piacot, de ez nem hozta magával azt, amitől a kezdetben sokan féltek: nem ment tönkre emiatt rengeteg magyar kereskedő. A leckét mindenesetre feladta a magyar piacnak.
Új világra számítanak a hazai vállatok pénzügyi vezetői (CFO) a mesterséges intelligencia és a digitalizáció térnyerésével, egyúttal egyre inkább tartanak a túlszabályozás kockázataitól, pedig már most is rengeteg előírásnak kell megfelelniük. A PwC felmérése szerint nagy változások jönnek abban is, hogy milyen képességekre lesz nagyobb igény a vállalati működésben, amihez sokaknak sokat kell majd tanulniuk.
Előrejelzésük szerint a következő öt évben a reklámpiac adja majd a világ szórakoztató- és médiaipari növekedésének 55 százalékát.
Mondhatni, a 22-es csapdájába került a Föld.
A globális felmelegedés 1,5 Celsius-fokra szorításához a jelenleginél hétszer gyorsabban kell csökkenteni a szén-dioxid-intenzitást – áll a PwC legfrissebb elemzésében. Bár a napenergia-felhasználás 24,4 százalékos, sosem tapasztalt mértékű növekedése biztató, a PwC Net Zero Economy Indexe szerint minden töredékfoknyi felmelegedés megakadályozásáért komoly árat kell fizetnünk.
A magyar válaszadók többsége azt mondta, hogy bár a számláit rendezni tudja, alig, vagy egyáltalán nem marad pénze megtakarításra, nyaralásra és egyéb kiadásokra.
Áremeléssel és a működési költségek mérséklésével enyhítenék a válság hatásait a vezérigazgatók egy friss felmérés szerint.
A jelölő szervezet szerint Biró Ferencnek szakterülete a korrupció, Holbusz Tímea eddig is pénzügyekkel foglalkozott, Dabóczi Kálmánnak pedig akadt már dolga korrupciós botránnyal, amikor kiderült: a BKK e-jegyrendszere katasztrófa, bár akkor ő volt a BKK vezérigazgatója.
A metaverzum még távoli víziónak tűnik, ám egyes kapcsolódó technológiai megoldások már jelenleg is komoly üzleti lehetőséget tartogatnak. A PwC legfrissebb felmérésben ötezer amerikai fogyasztó és ezer üzleti vezető bevonásával vizsgálta, hogy a két csoport hogyan indul neki a metaverzum megismerésének.
A vállalatok többsége nem tud mit kezdeni a harmadik felekhez kapcsolódó kiberkockázatokkal, amit az alvállalkozói, illetve beszállítói láncok összetettsége is nehezít. A cégvezetők 60 százaléka számít a kiberbűnözés növekedésére 2022-ben – derül ki a PwC 2022-es Global Digital Trust Insights felméréséből.
Magyar technológiai vállalat, a Leopoly végezte annak a kiterjesztett valóságra (AR) alapozó tréningalkalmazásnak a fejlesztését, amellyel a PwC üzleti szolgáltató vállalat világszerte segíteni kíván ügyfeleinek Covid-biztosabbá tenni a munkahelyeket. Az okostelefonokkal használható alkalmazással sajátíthatják el a dolgozók a koronavírus-járvány miatt életbelépett, szigorúbb egészségvédelmi munkahelyi szabályokat.