Nem fogynak az elektromos Porschék, bezuhantak a Taycan-eladások
A Porsche Taycan idén sokkal kevésbé kelendő, mint tavaly, de a Panamera eladási mutatói is jelentősen romlottak.
A Porsche Taycan idén sokkal kevésbé kelendő, mint tavaly, de a Panamera eladási mutatói is jelentősen romlottak.
A közel 800 lóerős új Panamera Turbo S E-Hybrid alapára nem sokkal marad a lélektani 100 millió forintos határ alatt.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a gyakorlatban a 782 lóerős Panamera Turbo S E-Hybrid szupergyors köre a Nordschleifén.
A most leleplezett Panamera Turbo S E-Hybrid kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A megújult Porsche Panamera legolcsóbb plugin hibrid változata 52,4 millió forinttól indul itthon.
Az 500 lóerő körüli új sportszedánok elektromos hatótávja megközelíti a 100 kilométert.
A háromféle változatban debütált új Panamera leggyengébb fapados kivitele is közel 45 millió forintot kóstál.
A harmadik generációs Porsche Panamerából már nem készül praktikus Sport Turismo kivitel.
Ismerős vonalvezetéssel, szupermodern műszerfallal és vadonatúj aktív felfüggesztéssel debütált a Porsche új sportszedánja.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest a hamarosan hivatalosan is leleplezendő új Panamera.
A felfrissített szedán műszerfala a közelmúltban érkezett Cayenne-ből lehet ismerős.
Erősebb villanymotor és nagyobb kapacitású akkumulátor a zuffenhauseniak új sportszedánban.