A közel 800 lóerős új Panamera Turbo S E-Hybrid alapára nem sokkal marad a lélektani 100 millió forintos határ alatt.
A Porsche Panamera csúcsmodellje, a zöld rendszámos plugin hibrid Turbo S E-Hybrid eddig sem volt épp gyenge vagy lomha, azonban az immár Magyarországon is elérhető legújabb verzió minden korábbinál erősebb és gyorsabb lett.
A felfrissített Panamera Turbo S E-Hybrid 96,6 millió forinton nyit hazánkban, de a 4,1-5,4 millió forintos karbon csomagok megrendelésével kapásból 100 millió forint fölé tornázható az ára.
Viszonyításképp, a tisztán elektromos új Taycan csúcsmodell, az akár 1108 lóerős Turbo GT magyar alapára 101,1 millió forint.
A Burmester High-End Surround hi-fi 2,2 millió forintba, a spéci dekorvarrású egyedi utastér 2,1 millió forintba, a masszázs funkciós ülések 1,8 millió forintba, a sötét bronz végű sport kipufogó rendszer pedig 1,3 millió forintba kerül az új csúcs Panamerához.
A Nordschleifén a kategóriájában jelenleg a leggyorsabb modellként jegyzett plugin hibrid új Porsche Panamera “szíve” egy 4 literes biturbó V8-as benzinmotor, melynek 599 lóereje mellé 190 lóerő érkezik a nyolcfokozatú automata váltó házába integrált villanymotortól.
Az elődjénél 82 lóerővel erősebb és 130 Nm-rel nagyobb nyomatékú új Turbo S E-Hybrid nem kevesebb, mint 782 lóerőt szabadít rá a négy kerékre, a csúcsnyomatéka pedig kereken 1000 Nm.
A 0-ról 100-ra 2,9 másodperc alatt felpattanó szedán gyorsulása csak 325 km/h-nál szakad meg.
Az akkumulátor kapacitása 45 százalékkal nőtt, a 25,9 kWh-s telep ideális esetben 88 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé, 11 kW-os AC-töltővel pedig 2 óra 39 perc alatt tölthető fel 0-ról 100 százalékra.