Megéri megvenni a kínaiaknak az Audi bajban lévő gyárát, hogy elkerüljék a büntetővámokat?
Ami a Volkswagennek túl drága volt Belgiumban, az a kínaiknak megérné?
Ami a Volkswagennek túl drága volt Belgiumban, az a kínaiknak megérné?
A NIO akkumulátorcsere-technológiájának közös fejlesztése a cél.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban Tesla Model 3 és a BYD Seal puttonyos riválisának tekinthető Nio ET5 Touring, mely látványos kínai villanyautó prémium minőséggel és az 1000 kilométeres hatótáv ígéretével kecsegtet.
A megújult Nio ET7 150 kWh kapacitású új szuperaksiját pár perc alatt ki lehet cserélni a magyar gyártású csereállomáson.
A Niónál nem annyira a hajtáslánc és a felfüggesztés kapcsán szólnak a fanfárok, hanem sokkal inkább a sok-sok milliárd tranzisztorról, a megannyi processzormagról és 8 megapixeles kameráról, a szuperügyes LiDAR-ról és persze a mesterséges intelligenciáról.
A Nio a szupergyors, nagy teljesítményű töltés helyett inkább a még sokkal tempósabb aksicserére esküszik. Németországban testközelből ismerkedtünk meg a kínai cég Magyarországon gyártott szupermodern akkumulátorcsere-állomásával.
A Zeekr 001-be a megfelelő 600 kW-os gyorstöltővel percek alatt igen komoly hatótáv "tankolható".
Megkezdődött a Nio vadonatúj 150 kWh kapacitású SSB akkumulátorának a sorozatgyártása.
Mint amikor egy kutya megrázza a bundáját.
Jövünk az ADAC elektromos autók átlagos hatótávjával kapcsolatos statisztikájával.
A Nio ET7 új csúcsmodelljével közel 1100 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
A Nio ET9 hivatalos leleplezésére várhatóan a jövő héten kerül majd sor.