Magyar tervező ruhájában fotózták a Bridgerton sztárját
A Penelope Featheringtont alakító Nicola Coughlant a Washington Post fotózta a Nanushka kreációjában.
A Penelope Featheringtont alakító Nicola Coughlant a Washington Post fotózta a Nanushka kreációjában.
A közép- és kelet-európaiak közül csak Lengyelország küldött Magyarországnál több céget a Financial Times leggyorsabban növekvő vállalatokat felsoroló ezres listájára. A legjobb százból viszont kimaradtak a magyarok, miközben például a kontinens második leggyorsabban növekvő cége kelet-európai.
A külügyminiszter örült, hogy a megnyitón ott van több nagykövet felesége, abban bízott, ők majd vásárlókká is válnak.
A Nanushkát és az mcule-t is a legjobb százban találjuk.
Az Aeron Zrt. 2014-ben EU-s pénzekből építkező kockázatitőke-alapokra támaszkodhatott, most egy állami bank létrehozta magántőkealap vásárolta meg.
A divatcég 460 millió forintos nyereséggel zárta 2019-et.
A Diet Prada számolt be arról, hogy a Nanushka 2020-as elő-őszi kollekciójának egy darabja kísértetiesen hasonlít egy 2018-as Céline együttesre.
Sándor Szandra 2005-ben indult női divatmárkája, a Nanushka új kollekciójával a férfiak irányába is elmozdul, és New Yorkban nyit saját üzletet.
Bemutatkozott a New York-i Fashion Weeken a magyar divattervező, Sándor Szandra márkája, a Nanushka. Az esemény teltházas volt.
A fiatal generációk számára már egyértelmű, hogy márkájuk létrehozása során nem elsősorban a hazai piacra kell lőniük. Egyre több induló magyar márka ismeri fel, hogy a nemzetközi piacot hibátlan termékkel, jó dizájnnal, tökéletes szolgáltatással, illetve profi kommunikációval lehet bevenni. E tudatosság gyakran nem is eredménytelen: számos hazai márka ismert ma már világviszonylatban is, részben a dizájn tudatos használatának köszönhetően.
Az EXIM befektetése előtt egy hajszál választotta el őket attól, hogy lehúzzák a rolót, aztán a Nanushka újrakezdett mindent a nulláról, és bejött nekik. Az új üzleti modelljük mellett a teljes átalakulásról, tanulságokról és nehézségekről, emellett jövőbeni terveikről beszélgettünk.
Az Eximbank magántőkealapja 300 millió forinttal szállt be a divatcégbe. Megkérdeztük, mire költik ezt a pénzt, hogyan kívánják növelni az eladásokat. A vállalkozás ugyanis néhány év alatt megsokszorozta bevételét, egyelőre a terjeszkedés több költséggel jár, mint amennyi befolyik a kasszába.