Ez a 100 vállalat uralja most a világot: íme a világ legértékesebb márkái
Továbbra is – és egyre inkább – technológiai vállalatok viszik a pálmát a világ legértékesebb márkáit soroló toplistán.
Továbbra is – és egyre inkább – technológiai vállalatok viszik a pálmát a világ legértékesebb márkáit soroló toplistán.
A legújabb kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz vérbeli akcióvadászok. Ez lehet az oka, hogy hazánkban is egyre nagyobb várakozás övezi a kereskedelem és egyben a vásárlók legnagyobb ünnepét, a Black Friday-t.
Több bakit is tartalmaz a kormány új szuperhivatalának hétfőn megjelent pályázata. Az NKH olyan követelményeket támaszt, melyek formálisan nézve nem teljesíthetőek. Ugyanis a kiírásban szereplő egyes nevek évekkel ezelőtt megváltoztak, sőt, akad olyan, ami már nem is létezik.
A Millward Brown piackutató és marketingcég (amelynek egyik specialitása a kereskedelmi márkák kutatása), minden évben közzéteszi a világ legértékesebb brandjeinek rangsorát. Az idén megjelent listán a technológia felett az innováció győzedelmeskedett, s emelte az Apple-t az élre, a tavalyi győztes, a Google elé.