6 literes szívó V8-cal hódít ez a 32 éves Brabus Mercedes
A 400 lóerőnél erősebb Brabus E6.0 három étvized múltán is komoly tekintélyt parancsol.
A 400 lóerőnél erősebb Brabus E6.0 három étvized múltán is komoly tekintélyt parancsol.
Íme az aktuális Mercedes E-Klasséból készített legújabb taxi.
A Mercedes E-osztály szedán és kombi kivitele, illetve a GLC divatterepjáró két változata mostantól kedvezőbb árú új dízel erőforrásokkal is elérhető.
A Mercedes – mint gyártó – lényegében kivonult erről piacról.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az új Mercedes E 300 de All-Terrain, mely remekül egyensúlyozik nemcsak dízel-villany, hanem kombi-terepjáró fronton is. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a részletekkel!
Mutatjuk a megoldást arra az esetre, ha egy kicsit izgalmasabb formában vezetnénk haza egy új Mercedes E-Klasse kombit.
A 6 hengeres erőforrású legsportosabb új E-Klasse akár 100 kilométert is képes megtenni némán elektromosan suhanva.
Nem SUV és nem is zöld rendszámos, viszont igen praktikus és nagyon keveset fogyaszt az új BMW 520d Touring.
A 8 hengeres erőforrástól kényszerűen búcsút kell vennünk, viszont ma már tulajdonképpen az is jó hír, hogy a zászlóshajó AMG E-Klassék nem 4 hengeresek.
Bal sarokban az 1000 kilométeres hatótávú, "ördögtől való" gázolajjal üzemelő vadonatúj 5-ös BMW, a jobb sarokban pedig a hasonló külsejű/belsejű elektromos testvérmodellje, a lokálisan zéró emissziós "szuperpíszí" i5.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban több tucat tesztautót próbáltunk ki hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a benzines, dízel, plugin hibrid és tisztán elektromos változatban készülő vadonatúj 5-ös BMW, valamint a bajor gyártó valaha készült legerősebb villanyautóját is meghajtottuk.