Az európai szabályozás végzett a legizgalmasabb Mazdával
A japán gyártó kompakt élményautója, az MX-5 mifelénk nem kapható tovább 2 literes benzinmotorral.
A japán gyártó kompakt élményautója, az MX-5 mifelénk nem kapható tovább 2 literes benzinmotorral.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
Az elérhető árú sportkocsi erősen limitált szériás ünnepi változata nyáron érkezik meg hazánkba.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.
A japánok kétüléses roadsteréből korábban is létezett keménytetős változat, de sosem volt átütő sikere. Az RF-nek viszont minden esélye megvan erre, hiszen mindent tud, amiért az MX-5-ért rajongani lehet, bónuszként pedig elképesztően vagány, és nem is drága. Van egy tippünk, melyiket érdemes választani!