Mazda MX-5-ből is van elektromos és alig nehezebb, mint a benzines
Igaz, nem gyári a változtatás, de elég igényes.
Igaz, nem gyári a változtatás, de elég igényes.
Ez az igen alacsony építésű és meglehetősen széles újdonság csak és kizárólag az őszinte vezetési élményről szól.
A japán gyártó kompakt élményautója, az MX-5 mifelénk nem kapható tovább 2 literes benzinmotorral.
Egy ilyen állapotú példány ára jócskán tízmillió forint felett jár már manapság.
Ha nem is a nagyon közeli jövőben, de érkezőben a kétüléses legenda ötödik generációja.
A hatalmas motorral szerelt szuperkönnyű újdonságból 100 példányt gyártanak.
Ilyen az, amikor spanyolok vesznek kezelésbe egy japán roadstert.
A japán gyártó izgalmas apró roadstere új felszereltségi szinteket, két limitált szériát és egy új fényezést kapott.
A kis sportkocsi a jövőben is elkülönül a cég fő csapásirányú modelljeitől és a rajongókat célozza meg.
A villanymotor érkezésének vélhetően kevés rajongó örül, az viszont legalább jó hír, hogy biztosan lesz utódja a jelenlegi MX-5-ösnek.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
A Mazda parányi első személyautója előtt tisztelegnek a vadonatúj 2020-as típusok.