Marad a benzin: újabb gyártó hagy fel villanyautós terveivel
A Lotus bejelentette, hogy korábbi terveivel ellentétben kitart a belső égésű motoros autók mellett.
A Lotus bejelentette, hogy korábbi terveivel ellentétben kitart a belső égésű motoros autók mellett.
Annak ellenére, hogy elektromos, alig több mint másfél tonnás.
A világ talán legizgalmasabb autós összejövetelét most hétvégén tartják.
Az általunk a Le Mans-i 24 autóversenyen testközelből is megismert Lotus Evijában nem kevesebb, mint négy motor található.
A Lotus Evija a Nordschleifén bizonyította be, hogy milyen elképesztő sebességre képes.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
Ha arról van szó, hogy a sportkocsik között melyik az a márka, amelynek a nevét szinte mindenki ismeri, de mégsem tudja megmondani, hogy pontosan milyen autókat gyártanak, akkor a Lotus biztosan köztük lesz. A kicsi és nagyon nyers autóival inkább szakmai körökben elismert brit sportkocsi megpróbálkozik a magyarországi szerepléssel.
Hosszú idő után ismét kaphatóak itthon a brit sportmárka típusai.
A Lotus bemutatta a 2 millió dolláros, teljesen elektromos Evija hiperautójának prototípusát, amely egy versenypályán száguldott.
A fejlesztők manapság már nem a hagyományos 0–100-on akarnak már nagyot alkotni, itt már a 0–300 a mérce.
Egyértelműen megkezdődött a villamos hiperautók korszaka is a világban. A legújabb Lotus, az Evija például 2000 lóerős, így a legerősebb autó, amely valaha is sorozatgyártásba került.