A kormány szerint nincs szükség azonnali zajcsökkentő intézkedésekre a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér forgalma miatt
Fónagy János szerint arra törekednek, hogy a lakosságot minél kisebb zajterhelés érje.
Fónagy János szerint arra törekednek, hogy a lakosságot minél kisebb zajterhelés érje.
Augusztusig az utasforgalom közel 20, az áruforgalom 50 százalékos növekedést mutat.
180 ember várakozik a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Smartwings rodoszi járatának indulására.
Vitályos Eszter szerint azért sem kapnak megfelelő tájékoztatást az utasok a járatkésésekről, mert a földi kiszolgálók nem akarják vállalni a felelősséget.
Több órás késésektől, járattörlésektől és légitársaságokhoz özönlő utaspanaszoktól hangos a közvélemény az elmúlt hetekben. Nem véletlen, hogy a probléma újra előbukkant, hiszen a július hagyományosan légi közlekedés legforgalmasabb hónapja, ilyenkor csak Magyarországon naponta 4 ezer járatot kezelnek. De miért nem lehet erre előre felkészülni, és mit tehet az, akit órákon át váratnak étlen-szomjan egy utasváróban? Elmagyarázzuk.
A fékrendszernél észleltek potenciális hibát a pilóták.
Itt a nyár, nagyobb a reptéri forgalom, így buszból is több kell.
Már teszteltek Ferihegyen olyan szkennereket, amik át tudnak nézni a vizes- vagy üdítős palackjainkon, de a bevezetésére még várni kell. Több helyen már nem kell húzóra meginni a tartalmukat, vagy kidobni a biztonsági ellenőrzés előtt.
A balhézó koreai nő akár 3 év börtönt és 8 millió forintos pénzbírságot is kaphat.
Csak azért kell elkölteni 1600 milliárd forintot a Liszt Ferenc-reptérre, hogy a brit legénybúcsúsok tisztább WC-ben vizelhessenek? A Duma Aktuál talált egy sokkal kézenfekvőbb választ: ezután a kormánypárti tüntetések miatt nem kell majd lezárni a várost, mert lehet Ferihegyen is vonulni.
Utasból egyelőre legfeljebb csak márciushoz, áprilishoz képest van sok, ettől függetlenül a fejlesztések szakadatlanul folynak a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Így például hamarosan már semmit sem kell majd kiszedni a kézipoggyászból a biztonsági ellenőrzéskor.
A ferihegyi irányítótorony egyik rendszerének szoftvercseréje miatt három napig egy virtuális toronyból kezelték a budapesti légikikötő le- és felszálló forgalmát. Világújdonságról van szó.