Nem reklámozza annyira, mint a Volkswagen, de úgy tűnik, a Kia is megújítja a logóját
25 éve használják a jelenlegit.
25 éve használják a jelenlegit.
A korábbi előzetes kedvcsináló fotókat követően most itt vannak az új nagy Kia külsejét teljesen felfedő felvételek.
A Kia nagy szedánja teljes megújulás előtt áll, és az első fotók alapján unalmasnak semmiképp sem nevezhető az új modell.
A szomszédok előtt nem nagyon lehet villogni egy ilyen relatíve alacsony presztízsű és konzervatív megjelenésű járgánnyal, de akinek nem pont ez a szándéka, az remek vételt csinálhat a dél-koreai kombival. A 7 év garancia pedig már csak hab a tortán.
Mutatjuk a toplistát, melyet a jelenleg kapható legnagyobb e-hatótávú autók uralnak. Az első helyezettel 63 kilométert lehet megtenni a benzinmotor beindulása nélkül.
A dél-koreai gyártó limuzinja mindig is fekete ló volt a kategóriáján belül, amelyik igényes műszaki tartalommal és minőségi utastérrel próbálta felvenni a versenyt a D-szegmens versenyzőivel. Megnéztük, hogy az 1.7 literes turbódízel motorral szerelt csúcsváltozat milyen esélyekkel indul a kategória uralkodójával szemben.
A középkategóriás limuzinok nem kifejezett favoritja, pedig igencsak okos választás a távol-keleti gyártó autója, mert ár-érték arányban kiemelkedőnek számít szinte minden szempontból.
A dél-koreai márka szedánja a New York-i autószalonon mutatkozott be.
A dél-koreai Kiát – Hyundai testvérmárkájával együtt – az autóipar újsütetű bajnokaként szokták emlegetni. E kirobbanó fejlődés egyik legújabb bizonyítéka a hozzánk tavaly év vége felé eljutott Optima hibrid változata. A közel öt méter hosszú középkategóriásban a jövőbe mutató kettős üzemmód a nagy truváj. A két literes, változó vezérlésű, 150 lóerős benzinmotor mellett, egy 41 lovas (30 kw) villanymotor is dolgozik. A két erőforrás összteljesítménye 190 lóerő, maximális nyomatéka 205 Nm. Ez így több mint elég az úrvezetői hajtáshoz, jóllehet a méretes kocsi nem gyorsulási világbajnok: 9,2 másodpercre van szükség az óránkénti 100 kilométeres sebesség eléréshez.