Tavaly még nem volt pénz, a beázás után mégis kerített a Klik a békásmegyeri elitgimnázium felújítására
Korábban a háborúval és a rezsicsökkentéssel indokolták, hogy miért nincs pénz a felújításra.
Korábban a háborúval és a rezsicsökkentéssel indokolták, hogy miért nincs pénz a felújításra.
A budapesti Bóné András Kommunikációs és Fejlesztő Iskola 35 éve működik a Bliss Alapítvány fenntartásában. A gazdasági nehézségek miatt az elmúlt években költségtérítésessé vált az ellátás, ezt viszont a szülők nem tudják, a KLIK pedig nem akarja kifizetni. 30 millió forinton múlik a legelesettebbek oktatása.
Feltüzelte vagy apatikussá szelídítette a kormány a pedagógusokat azzal, hogy kiüresítette a sztrájkjogot? Még nem látni a küzdelem végét.
A Klebelsberg Központ az ellenzékiek sajtótájékoztatója után nem sokkal a járványra hivatkozva 45 napig elhalasztotta a válaszadást.
Sokszor gondolta úgy Füke László kémiatanár, hogy „ennél már rosszabb nem lehet”, de, mint mondja, mindig tévedett. Most, több mint 40 év tanítás után nyugdíjasként saját autójával ingázik Baranyában iskolák között, hogy biztosítsa a tárgy oktatását, velünk pedig elbeszélgetett arról, mit lehetne tenni, hogy ne haljanak ki az iskolákból a természettudományos tanárok.
Nemrég a tanároktól azt a jogkörüket vették el, hogy meghatározzák, mit, hogyan és miből tanítsanak az iskolában, most egy széles jogkörrel rendelkező egyenruhást szabadítanak rá a tanintézményekre. Az ellenállás pedig mostanra megszűnt, önműködő a központosítás, írja szerzőnk. Vélemény.
A vasalódeszkás tanár esete is mutatja, hogy a NER oktatáspolitikája megalázza, elsöpri, kiiktatja azt, aki bárhogyan is eltér a sorvezetőtől. Ráadásul az ellenállásnak legjobb szándékkal sem nevezhető devianciára is engesztelhetetlen szigor vár. Vélemény.
Komolyan meghurcolta a tankerület a „vasalódeszkás” tanárt.
Kiderült: csak ebben az esetben változhat a létszám.
Ugyan a kormány is elismerte, hogy be nem üzemelt informatikai rendszerért fizetett milliárdokat a Klik, az ügyészség szerint bűncselekmény gyanúja sem látható.
Pécs külső részén beindulni látszott egy korszerű pedagógiai módszerekkel működő iskola, egyre többen jelentkeztek, de közbeszólt az állam. Az iskola azóta visszasüllyedt a korábbi, reménytelen helyzetébe, csak mert az igazgató nem tetszett az állam képviselőinek.
Bár az iskolák, tanárok, szülők – azaz a felhasználók – is ontják a panaszt a kötelezően előírt digitális naplóval kapcsolatban, az állami iskola sikerjelentést tett közzé.