Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#IMG

Itthon Dercsényi Dávid

Növekedési program, nem hitelbe – így is mentek MNB-s pénzek a VS.hu-hoz

A Magyar Nemzeti Bank 6 milliárd forintot költhetett el a Növekedési Hitelprogram népszerűsítésére, a most nyilvánosságra került dokumentumokból pedig az is kiderül, hogy kik jártak igazán jól a kampányokkal. A VS.hu akkora pénzt szakított, mintha ő lett volna a legnépszerűbb magyar hírportál.

Itthon M. László Ferenc

Simicska százmilliókat bukhat Orbán terve miatt

Nehéz évek várnak azokra az előző kormányzati ciklusban jelentős állami támogatásban részesített jobboldali lapokra, melyek Simicska Lajos érdekeltségébe tartoznak. Ha beváltja a miniszterelnök az ígéretét, akkor ezek a lapok, rádiók elveszíthetik bevételeik egy meghatározó részét. Kérdés, hogy politikailag jól jár-e a Fidesz, ha az állam elengedi a jobboldali média kezét. Úgy tűnik, a Simicska-birodalomhoz tartozó lapokat egyelőre nem lehet pótolni.

Itthon MLF

Megvédte a Fideszt kisegítő kormányt a rendőrség

Hiába áll védjegyoltalom alatt a "Magyarország jobban teljesít" szlogen, hiába fizetett súlyos milliókat érte a kormány egy magáncégnek, a rendőrség szerint nem követett el hűtlen kezelést a kabinet, amikor azt ingyen átadta a Fidesznek. A BRFK elutasította a baloldali ellenzék feljelentését.

Itthon hvg.hu

Újabb 700 milliót nyert a kormány kedvenc médiaügynöksége

Az IMG, amely egyedül pályázott a megbízásért, a Miniszterelnökség médiavásárlásait intézi nettó 700 millió forintért. Tavaly is ők nyertek tendert hasonló összegben a Miniszterelnökségnél, idén pedig 6 milliárdért szervezték a Magyar Nemzeti Bank reklámkampányát.

Itthon M. László Ferenc

"Nem Balkán, ez már Ukrajna" – kirobbant a háború a tévés piacon

A reklámozók évről évre kevesebbet költenek a tévékben, az állami hirdetések furcsamód nem a nézettebb, hanem a kisebbik országos kereskedelmi tévéhez áramlanak. Amióta eladták a TV2-t, forrong a médiapiac. Ami most zajlik, akár diplomáciai lépéseket is maga után vonhat. A hazai médiapiac átalakulásával foglalkozó sorozatunk második része.

Plázs Lukács Andrea

„Nem azért fizetjük, hogy úgy nézzen ki, mint egy átlagos lány”

A híres IMG modellügynökség öt normális testsúlyú, és gömbölyűbb lányt szerződtetett olyan modellek mellé, mint Giselle Bündchen vagy Kate Moss. Ezzel azt sugallják, hogy véget lehet vetni a csontsovány testideálnak, ami akkor is gyanúsan egyedi és bátor kezdeményezés a divatszakmában, ha a ruházati cégek egyre inkább kezdik tágítani a mérethatáraikat. De valójában mennyi esélye van egy átlagos testalkatú lánynak érvényesülni a modellvilágban?

Itthon MTI / hvg.hu

A Simicska-közeli IMG nyerte az útdíj kommunikációs tenderét

Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR-ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére kiírt, hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. Az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Itthon MTI

Az Inter Media nyerte az NFÜ médiatenderét

Öt ajánlattevő közül az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség médiavásárlásra és a hozzá kapcsolódó médiaügynökségi feladatok ellátására kiírt nyílt közbeszerzését, amelynek a keretösszege 953 millió forint - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Vállalkozás hvg.hu

Elkelt a 220 milliós Paks II. médiatender

Nem volt verseny a legkorábban 12 év múlva induló Paks II. beruházás népszerűsítésére kiírt pályázaton, egy cég jelentkezett ugyanis mindössze, s az IMG meg is nyerte az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. 220 milliós médiatenderét.