A kínaiaknak sem jön be minden: az egyik nagy autógyártójuk visszavonulót fúj Európában
Az idén összesen eladott alig több mint ezerhatszáz autó valóban nem túl acélos teljesítmény.
Az idén összesen eladott alig több mint ezerhatszáz autó valóban nem túl acélos teljesítmény.
BYD vagy Great Wall - mindkét nagy cég gyártana Európában a hírek szerint.
A kivitelezés a kínai Great Wall autógyártóval kooperációban történne.
A BMW boszorkánykonyhájában ismét valami nagyon izgalmas új recepten dolgoznak. Némi kínai segítséggel.
Sokszor éri a vád a kínai autókat, hogy nem mások, mint koppintások. Itt egy újdonság, ami egész formás és bár van benne Audi, meg Lexus, de az összkép alapvetően nem siralmas.
Legalábbis a nagyon közeli jövőben nem. Cáfolják, hogy a távol-keletiek megvennék a két patinás olasz márkát.
A Great Wall Motor, Kína egyik vezető járműgyártója vetett szemet az olasz–amerikai cégre.
Egy sokat látott magyar importőr kínai autókat zúdítana a nyakunkba – Bulgáriából. A hírből sem ismert Great Wall két modellel már itt is van. Ritka alkalom, hogy egy kívülálló egy új autómárka piacra lépését dokumentálhatja. Elsőre sem tűnik hétköznapi kalandnak. És nem is volt az.
Öt éven belül ötvenezer gépkocsit fognak gyártani a kínai Great Wall bulgáriai autógyárában, ami az első kínai autóösszeszerelő üzem az Európai Unióban.
A kínai Great Wall kedden adja át bulgáriai autógyárát, ami az első kínai autóösszeszerelő üzem az Európai Unióban.