Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Gorenje

Tech hvg.hu

Zuhan a magyar piac, 25%-kal kevesebb háztartási gép fogy, de az okosított termékek iránt egyre többen érdeklődnek

Még messze vagyunk attól, hogy széles körben használjuk az okos háztartási eszközöket, de a magyar piacon is folyamatosan nő az érdeklődés irántuk. A kínai Hisense budapesti sajtóeseményén elhangzott: a legnagyobb áttörést a fejlesztésben egyrészt az energiahatékonysági törekvések, másrészt a készülékek öndiagnosztizálási képessége hozhatják el. A magyar piacon az újépítésű lakásberuházások visszaesése is gondot okoz, de az igazi problémát az elmúlt időszak drasztikusan magas inflációja által felhajtott árak jelentik.

Tech hvg.hu

Tízből két magyar úgy vásárol, hogy nem érti, mit kell nézni a gép címkéjén

Egy éve jelentek meg az uniós országokban az új háztartási gépeket kategorizáló energiacímkék. A váltás következtében egy sokkal átláthatóbb skála jelöli a gépek ökológiai lábnyomát, amely a fogyasztókat is segíti a környezettudatosabb választásban. A most közzétett kutatási eredmények szerint tízből nyolc vásárló pozitívan fogadta az új jelölési rendszert, ám annak értelmezése nem megy könnyen: minden ötödik felhasználó számára ugyanis még mindig nehézséget jelent kiigazodni a jelöléseken.

Gazdaság MTI

A japán óriásnak nem kell több Gorenje

A japán Panasonic a várakozásokkal szemben mégsem vásárolja fel a szlovén Gorenjét – közölte a helyi sajtó. Az akvizíció lehetett volna az egyik legnagyobb külföldi befektetés a szlovén iparba.

Vállalkozás HVG

A Panasonic bevásárolja magát a Gorenjébe

A japán Panasonic mintegy 10 millió euró értékben kisebbségi részesedést vásárol a szlovén Gorenjében egy partnerségi megállapodás keretében. A két cég hosszú távú együttműködésre törekszik a háztartási gépek területén.

Vállalkozás MTI

Japánok is lesznek a Gorenjében

A japán Panasonic 10 millió euró értékben vásárol üzletrészt a szlovén Gorenje háztartásigép-gyártó vállalatban - közölték kedden az érintett cégek.

Plázs HVG

25 éves a Gorenje- és Grundig-turizmus

Gorenje-turizmusnak hívták, pedig inkább illett volna a Grundig-turizmus kifejezés arra az ausztriai bevásárlórohamra, amit a nyugati országokba is érvényes úgynevezett világútlevél bevezetése pörgetett fel.