Idén a Bónusz Brigád vezeti a kuponpiacot
Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zárta a magyar tulajdonú társaság. A társaság idén a tavalyi forgalmának megduplázását tervezi.
Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zárta a magyar tulajdonú társaság. A társaság idén a tavalyi forgalmának megduplázását tervezi.
A tavalyi bővülésnél is nagyobb, a húszmilliárd forintot is meghaladó forgalomemelkedésre számítanak idén az online kereskedők. Jön a magyar piacra a szakma mamutja, az Amazon.com is.
A gazdasági válság elhúzódásának egyik jele, hogy a kiskereskedelmi forgalom az unió tagországaiban tavaly 1,9 százalékkal esett vissza, de a legfrissebb Eurostat adatok szerint áprilisban is 1,1 százalékos volt a csökkenés havi szinten. Ezzel szemben az e-kereskedelem mintegy 10 százalékkal bővült tavaly, és az előrejelzések szerint a válság ellenére további növekedés várható ebben a szektorban. Magyarországon négy év alatt háromszorosára nőtt az online kiskereskedelem forgalme.
Tavaly robbantott a Bónusz Brigád közösségi vásárlói weboldalt üzemeltető társaság. A két éve alapított társaság által üzemeltetett közösségi vásárlói oldal első teljes évében 1 milliárd forint feletti árbevételt produkált.
Az online kereskedelem elsősorban a több mint nyolcvanszoros árbevételt produkáló kuponos vásárlásnak köszönhetően fejlődött 2011-ben. De internetes harisnyaáruházzal éppúgy lehetett sikereket elérni, mint márkás termékek zárt fogyasztói klubokban való értékesítésével. Kis Gergelyt, az internetgazdaságot kutató GKIeNet ügyvezető igazgatóját kérdeztük a honi internetes kereskedelem elmúlt évéről.
Tovább bővül az idén az elektronikus kiskereskedelmi forgalom, s a tavalyi 133 milliárd forint után 2011-ben elérheti a 155-160 milliárd forintot - összegezte legfrissebb felmérésének eredményét a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. kedden.
A tavalyi évben már hazánkban is mérhetővé vált, és elérte az 1,5 százalékot az okostelefonok segítségével vásárolt termékek aránya a teljes e-kereskedelmi értékesítésen belül. Hazánk ezáltal követi a fejlett e-kereskedelmi piacokat: lassan kezdenek átalakulni a vásárlási szokások – derül ki a GKIeNET – T-Mobile: Jelentés az internetgazdaságból kutatásából.
A tavalyi 99 milliárd forinthoz képest 2010-ben várhatóan 130 milliárdra nő a magyarországi webes kereskedelem összforgalma a GKIeNET piackutató cég felmérése szerint, amelyet a JátékNet.hu ismertetett keddi közleményében.
A jelenlegi folyamatok alapján 2012-re az internetes vásárlók fele már nő lesz Magyarországon – állapította meg a GKIeNet legfrissebb jelentésében.
Tavaly december 31-én több mint 2,4 millió lakossági és több mint 350 ezer vállalati ügyfélnek volt internetbanki szolgáltatások igénybevételére szóló szerződése a magyarországi hitelintézeteknél. A lakossági internetbanking ügyfelek száma az elmúlt egy évben 21 százalékkal, míg a vállalati internetbanking ügyfeleké 13 százalékkal emelkedett.