A húsvéti sonka még nem drágul nagyon, de később komoly áremelkedés jöhet a húsoknál
Kicsivel nőtt a magyar termékek aránya a hazai boltokban, ám a drágulás miatt ez könnyen visszafordulhat – derült ki a Hússzövetség húsvéti sajtótájékoztatóján.
Kicsivel nőtt a magyar termékek aránya a hazai boltokban, ám a drágulás miatt ez könnyen visszafordulhat – derült ki a Hússzövetség húsvéti sajtótájékoztatóján.
Leginkább az emelkedő árak és az omikron gyors terjedése készteti költés helyett spórolásra Németországot.
2020 végére a koronavírus lett a műszaki és tartós cikkek iparának mozgatórugója.
A GfK szerint világszerte visszaesés volt a kiskereskedelemben, az otthoni tanuláshoz szükséges eszközöket viszont veszik, mint a cukrot.
Az egy év alatti 12 százalékos javulás is csak annyit ér, hogy most először elérte az egy főre jutó magyar vásárlóerő az európai mutató felét.
A GfK Hungária azt is felmérte, mekkora a magyar felnőttek átlagos lábmérete.
Annyit segítünk, hogy több mint 330 milliárd forintot költöttek a háztartások zöldségre és gyümölcsre a múlt évben.
Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze a magyar üzletekben, de van számos olyan termék, amelynél ragaszkodunk az „igazi” márkákhoz.
A magyarok döntő része nem tudja, hova érdemes tenni a megtakarítást.
Felejtse el, hogy az osztrákokkal hasonlítgatja össze a fizetését, meg hogy számolgatja, mire elég az tőlünk nyugatra. A következő 50 évben esélyünk sincs az osztrákokhoz közelíteni. De a szlovák béreket se nagyon méricskélje, mert csak ideges lesz, inkább a közelünkben lévő Románia vagy Törökország fizetéseit érdemes nézegetni.
A pénzügyi műveltség szintje nem emelkedett érdemben az elmúlt öt évben.