Vissza az alapokhoz: ismét péknek áll a Fornetti alapítója
Palásti József világhírű cégétől megválva sem tud elszakadni az egyszer már felfuttatott üzletágtól.
Palásti József világhírű cégétől megválva sem tud elszakadni az egyszer már felfuttatott üzletágtól.
Az új árukat külföldön is piacra dobja.
Közel 40 százalékos növekedést ért el a Fornetti-csoport a 2015 nyarán történt tulajdonosváltása óta, így a július 31-én zárult üzleti évében 100 millió eurós, 31 milliárd forintos árbevételt ért el – közölte a cég.
Balthas Kleint nevezték ki a Fornetti csoport új vezetőjének 2017 júniusától - írta a Világgazdaság.
Miközben a kormány több szektorban építgeti és erősíti a hozzá hű, vazallus vállalkozói réteget, másutt inkább a külföldiek vásárolnak: olyan, befutott magyar márkák jutottak mostanában részben vagy egészben külföldi kézbe, mint a Waberer's, a Sziget, a Fornetti vagy a Szentkirályi.
Nem elég egyszerűen magyarnak lenni, kormányhűség is kell a helyzetbe kerüléshez.
Csatlakozni egy ismert franchise-hálózathoz nyilván kisebb üzleti kockázattal jár, mint a semmiből felépíteni egy márkát. De mennyibe kerül, ha valaki csatlakozni szeretne egy nagy márkához? A Pénzcentrum utánajárt.
A Fornetti minden pénzt átad a munkatársainak, de mennyi ez konkrétan havonta?
A Román Kereskedelmi Kamara a legjobb pékipari vállalkozásnak járó díjjal ismerte el a Fornetti romániai leányvállalatának 2015. évi teljesítményét
Az első Fornetti szállítmány heteken belül indul Németországba, de a cég a külföldi mellett a hazai piaci pozícióit is erősíti: az idént 10 százalék körüli növekedéssel számolnak
1,5 milliárd dollárért adtak-vettek tavaly cégeket Magyarországon. Bár a bővülő tranzakciós piac a cégek versenyképességének javulását is jelenti, az ügyeletek többsége belföldön történik, és a legnagyobbat persze az állam vásárolta.
Tavaly svájci kézbe került a Fornetti, amely nehéz évek után 10 százalékos bővülést tudott felmutatni, idén pedig a német piacot készülnek pékáruval betámadni.