Némi pénzért szoftveresen 50 lóerőt dob a Ford a biturbó V6-ra
A Raptor kivitelű sportos Broncók és Rangerek mostantól kicsit erősebbek is lehetnek.
A Raptor kivitelű sportos Broncók és Rangerek mostantól kicsit erősebbek is lehetnek.
Az amerikai leleplezést követően három évvel később kezdődött meg az új Bronco hazai forgalmazása.
A hajtásláncában már villanymotort is felvonultató új Ford Ranger minden korábbinál nagyobb nyomatékkal kecsegtet.
Az új Ranger legjobban kihegyezett sportos terepverziója szinte igényli, követeli a kínzást, amit aztán röhögve bír, és a legjobb az egészben, hogy aszfalton szinte ugyanolyan kezesbárány, mint sárdagasztás vagy sziklamászás közben.
A Ford limitált mennyiségben ugyan, de hivatalosan is megkezdi az ikonikus terepjáró új generációjának európai és magyarországi forgalmazását.
A német gyártó népszerű pickupjának második generációja immár itthon is rendelhető.
Az Egyesült Államokban hosszú évtizedek óta egy olyan hatalmas modell a legnépszerűbb új személyautó, melynek a legkisebb benzinmotorja is biturbó V6-os.
Sok minden még nem látszik az újdonságból, de a fényszórója már biztosan teljesen új formájú lesz a mostani kínálathoz képest.
Aszfalton és terepen is alaposan kipróbáltuk a VW népszerű pickupjának második generációját, mely nagyobbra nőve, jobb terepes képességekkel, modern technikával és többek közt V6-os szívvel száll harcba a riválisaival. Jövünk a Fokváros környékén szerzett személyes tapasztalatokkal.
Megérkezett az újgenerációs Ranger Raptor, mely olyan masszív és szívós lett, hogy csak helyet kell foglalni benne és lényegében indulhatunk is vele egy Baja versenyen. V6-os benzinmotor, mindent elviselő okos Fox futómű, komoly terepgumik - az ausztrál fejlesztők nem viccelnek.
Hamarosan hazánkba is megérkeznek a Dél-Afrikában gyártott vadonatúj pickup első példányai.
Az elsőtől az utolsó csavarig megújult Ranger nettó alapára éppen 13,5 millió forint alatt marad.