A Ford kivérezteti izgalmas modelljét, a Puma ST-t
Kisebb 3 hengeres motorral, kézi váltó nélkül és magasabb áron "hódít" a legújabb Puma ST.
Kisebb 3 hengeres motorral, kézi váltó nélkül és magasabb áron "hódít" a legújabb Puma ST.
Immár hazánkban is elérhető a kisautó legizgalmasabb kivitelének frissített verziója.
A Ford izgalmas kisautóinak motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
Nyúzópróbán a Ford Performance első európai szabadidőautója, a Puma ST, mely szerény 3 hengeres motorja ellenére is az egekbe képes katapultálni a sofőr adrenalinszintjét.
A Ford Performance első európai SUV-modellje 6,7 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
Kit akar ezzel felbőszíteni a Ford? Egy örömautónak szánt típusban alapvetően zsigeri ellenkezést vált ki egy ilyen koncepció. De a fordosok, hogy igazán kiélezzék a polgárpukkasztást, még azt is hozzácsapták, hogy a Fiesta ST motorja a három hengeréből is lekapcsol néha egyet menet közben. Kipróbáltuk a (két-)három hengeres Fiesta ST-t.
Érdemes lehet elhalasztani a Fiesta ST vásárlását. Meg is mondjuk, miért.
Olasz, japán, német, brit és amerikai sportautók feszülnek egymásnak a kifutópályán, hogy kiderüljön, melyikük futja a leggyorsabban a negyedmérföldes sprintet. Megfizethető árú kompakttól kezdve az összekeres sportautón át egészen az amcsi izomautóig terjed a felhozatal, bónuszként pedig a BMW hibrid sportkocsija is megmutatja a benne rejlő potenciált.