Autó hvg.hu 2021. június. 07. 11:21

260 lóerős lett a Ford Fiesta ST és Puma ST

A Ford izgalmas kisautóinak motorjában találtak még némi extra teljesítményt.

A Ford a közelmúltban dobta piacra a Fiesta legerősebb és legsportosabb változatát, a Fiesta ST-t, melynek 1,5 literes 3 hengeres turbós benzinmotorja kereken 200 lóerős teljesítményű, illetve 290 Nm nyomatékú.

A 0-ról 100-ra 6,5 másodperc alatt felgyorsuló, 232 km/h végsebességű Fiesta ST nem sokkal később szabadidő-autós hangulatú testvérmodellt kapott, mégpedig a Puma ST "személyében". Ennek hasonló motorja 200 lóerős, illetve 320 Nm nyomatékú, ami 6,7 másodperces 0–100-as szintidőt, illetve 220 km/h-s legnagyobb tempót tesz lehetővé.

A Mountune pedig azokra is gondol, akik a gyári Fiesta ST-t és Puma ST-t egy picit túl vérszegénynek találják.

Mountune

A tuningcég m260-as csomagja 260 lóerőre emeli a kis motor teljesítményét, ami mellé nem kevesebb, mint 365 Nm-es nyomaték társul.

Mountune

A Mountune ezenkívül egy m235-ös szettet is kínál, mely könnyen kikövetkeztethető módon 235 lóerős teljesítményt hoz magával. A csúcsnyomaték ez esetben 350 Nm.

Mountune

 

Mountune

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.