Flesch Andrea jelmeztervező is szavazhat az Oscarról
397 új taggal bővült az Oscar-díjakról döntő amerikai filmakadémia, köztük egy magyar alkotó, Flesch Andrea is meghívást kapott a jelmeztervezők csapatába.
397 új taggal bővült az Oscar-díjakról döntő amerikai filmakadémia, köztük egy magyar alkotó, Flesch Andrea is meghívást kapott a jelmeztervezők csapatába.
A svéd nyárközépi napfényben taszít rettegésbe a legújabb szektás horrorfilm. A Fehér éjszakák zömében Magyarországon forgott, a rendezője pedig az az Ari Aster, akit a műfajt megújító ifjú titánként emlegetnek. A svéd bukolikus idill kellően nyomasztó, ám Aster adott egy pofont a horrornak, amikor gonosz és okos humorral kasztrálta a Fehér éjszakák jól felépített feszültségét.
Az első olyan filmje, amely nagyot is szólt, és amelyben a ruhák is komoly feltűnést keltettek, a Szomorú vasárnap volt. Ez a magyar–német koprodukció volt Flesch Andrea jelmeztervező első külföldi munkája is egyben. Tavaly pedig már komolyan szóba jött, hogy a legutóbbival, a magyar mozikba a héten érkező Colette-tel akár Oscar-jelölt is lehet a legjobb jelmez kategóriában. Magyarországon él, de Londonban van ügynöke, és a jelen állás szerint jobban is ismerik a világban, mint itthon. Interjú.
A szürke ötven árnyalata üres és unalmas volt filmen, de helyette egy olyan filmet ajánlunk, amely nem csak formabontóan mutat be egy szado-mazo kapcsolatot, de mer nevetni is hősein. A magyar koprodukcióban készült The Duke of Burgundy bravúros alkotás, egy lenézett műfaj, az erotikus film elemeiből épít fel egy mindenki számára átérezhető történetet a szerelem, és az együttélés tragédiáiról. A brit rendező, Peter Strickland segítségével jártuk körbe a különleges filmet.