Felhigítva jön csak a hagyományos motorú autók végzetének kikiáltott Euro 7 szabvány
Hatékonyan lobbizott néhány nagy autómárka és járműgyártó ország a szigorú szabályozás ellen.
Hatékonyan lobbizott néhány nagy autómárka és járműgyártó ország a szigorú szabályozás ellen.
Annyira átalakul addigra az autópark szerkezete, hogy sokan feleslegesnek tarják bevezetni az új környezetvédelmi normát.
Aki nem tartja be a szabályt, százeurós bírsággal számolhat.
Késleltetnék az autók esetében hamarosan életbe lépő Euro 6-os szabvány szigorúbb formulájának életbe lépését, mondván, közel 600 ezer autó ragadhat bent a kereskedőknél.
Meglepő, de sok modernnek mondott dízelautó több nitrogén-oxidot pöfékelhet ki, mint a veterán korú stuttgarti gázolajos.
Az 53 ülőhelyes buszok üléspáronként egy USB-csatlakozóval is fel vannak szerelve.
A sportos Lada végre a nagyközönség előtt is bemutatkozott, és a belsejét is leleplezte az orosz gyártó.
Miközben a kormányzati kommunikációban az a legfontosabb a tavaly júliustól bevezetett elektronikus útdíj-rendszerrel kapcsolatban, hogy az képes volt túlteljesíteni a bevételi célt, és 75 milliárd helyett 79 milliárd forintot tett az államkasszába, a rendszer éppen a fenntarthatóságával nem foglalkozik. A fuvarozók ugyanannyit fizetnek egy null-kilométeres, és egy 10 éves teherautó után is.