Picasso nélkül és már 8 fokozatú váltóval támad a Citroën népszerű családi autója
A francia gyártó tágas családi modellje egyrészt nevet váltott, másrészt kapott egy új automata váltót.
A francia gyártó tágas családi modellje egyrészt nevet váltott, másrészt kapott egy új automata váltót.
Vélhetően nem csak a spanyol festő névhasználati díján akarnak így spórolni.
A családi autók egyik legnépszerűbb modellje a Citroen C4 Picasso és Grand Picasso. Némi külső-belső átalakítás mellett, új motorvariánsok is érkeztek a választékba.
Az európai átlagcsaládoknak vélhetően nagyon szimpatikus, progresszív külsejű autóra sikeredett a C4 Picasso. Pont annyi benne a „francia fütűr”, hogy még mindig egy nagyon normális autó legyen.
A franciák hétszemélyes egyterűje hasonlóan formabontó stílust kapott, mint az ötszemélyes változat, kezdetben pedig csakis dízelmotorral lesz rendelhető.
A Citroen C4 Picasso még mindig a legszebb egyterű az autópiacon, efelől nincs kétség. Az 1,6 literes benzines turbómotor és az elektronikusan vezérelt hatfokozatú váltó násza azonban nem győzött meg, a C4 Picasso gyengébb motorral és hagyományos váltóval jobb választás a családnak.
Mi kivetnivaló van 150 nyers lóerőben, kuplung nélküli váltásban, 2,5 dimenziós navigációban, ülésfűtésben, hátsó...