Újabb kínai gyártó ígérte be a szilárdtest-akkumulátoros autóját
Két év múlva már forgalmaznák.
Két év múlva már forgalmaznák.
A Chery szerint már nem kell sokat várnunk az első igazán komoly hatótávú tisztán elektromos kocsikra.
A hosszú ideje a legnagyobb kínai autóexportőrként jegyzett Chery elsőként a tisztán benzines Omoda 5 kompakt divatterepjárót hozta el Magyarországra, melyet a későbbiekben a plug-in hibrid Jaecoo 7 SUV követ majd a sorban.
Az áramvonalas Luxeed R7 süllyesztett kilincsekkel, de hagyományos visszapillantó-tükrökkel támad.
Trendi külseje alapján japán vagy koreai modellnek is gondolható a turbós benzinesként és tisztán elektromos változatban hazánkba érkező Omoda 5, mellyel a hatalmas kínai Chery konszern egész Európát le kívánja támadni. Madridban teszteltük az ígéretes újdonságot, aminek végre az árát is sikerült megtudni.
Egyre magabiztosabbak a terjeszkedő távol-keleti szereplők.
A gyártó szerint negyedóra alatt 430 kilométernyi hatótáv „tankolható” az akár 855 kilométeres hatótávú prémiumkategóriás újdonságba.
A legnagyobb kínai autógyártók között jegyzett Chery nemcsak az Omoda, hanem a Jaecoo márkáját is el kívánja hozni Európába és többek közt Magyarországra is. A vállalat kínai központjában ismerkedtünk a Jaecoo új SUV-jaival, és egy prémiumkategóriás Exeedbe is beültünk.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a Tesla nagyobbik elektromos szedánjának új kínai riválisa, az Exlantix ES, és annak SUV testvérmodelljébe, az Exlantix ET-be is beültünk.
Trendi külsővel, minőségi belsővel, akár elektromos hajtáslánccal és korrektnek tűnő árral veszi célkeresztbe hazánkat a kínai Chery Európának szánt első márkája, az Omoda. A gyártó wuhui központjában testközelből ismerkedtünk meg a 10 millió forint alatt nyitó Omoda 5-tel, amely még csak a kezdet.
A Chery legfrissebb luxuskategóriás elektromos modelljének első lökhárítójába méretes kijelzők kerültek.
Ez az új fajta képernyő csak akkor látszik, ha ténylegesen szükségünk van az általa megjelenített tartalomra.