Vállalkozás
Környezetbarát csomagolásban tér vissza a Crepto és a Szilvia
Újra piacra dobják az egykori Piszke Papírgyár ismert márkáit.
Újra piacra dobják az egykori Piszke Papírgyár ismert márkáit.
Egy egykori pártirodából és egy fészerből indult, de húsz év alatt közel 10 milliárd forint éves forgalmú céggé fejlesztette a vállalkozását Bodrogai Ferenc, a Forest-Papír tulajdonos-ügyvezetője, aki az elején a közelébe sem akart menni a papíriparnak. A cégvezetőnek sarkos véleménye van szinte mindenről. Mérges a kereskedelmi láncokra és az ügyeskedőkre, az áfával trükközőkre, szerinte az Európai Unió egy katyvasz, amellyel szemben Magyarország pénzügyi forgalma negatív, állítja, a hipermarketeknek erősen leáldozóban van, a politikához pedig nem szabad dörgölőzni.