Ontja magából a villanyautókat a BMW német gyára
A bajor gyártó regensburgi üzemében idén már több mint 100 ezer tisztán elektromos autó készült.
A bajor gyártó regensburgi üzemében idén már több mint 100 ezer tisztán elektromos autó készült.
Minden korábbinál nagyobb méretben, tisztán elektromos és benzines izmos hajtásláncokkal, valamint formabontó hatalmas körkijelzővel támad a teljesen új Mini Countryman, melyet Lisszabon környékén volt szerencsénk elsőként kipróbálni.
Ha túl drága, esetleg túl nagy a BMW X6 és még az X4 is, akkor érdemes egy pillantást vetni a teljesen új X2-re, mely egy az elődjétől teljesen eltérő karakterű kupé divatterepjáró lett. Kipróbáltuk a 300 lóerős durrogós M35i és a 313 lovas hangtalan iX2 változatokat.
Itt a megoldás azok számára, akik az eddigi 18d-nél egy kicsit komolyabb dízel X2-esre vágynak.
Benzines, dízel és tisztán elektromos változatban támad a bajor gyártó alaposan megnőtt kompakt kupé SUV-ja.
A BMW X2-es plug-in megnyugtató meglepetése, hogy két, alapvetően önmagukban különösebben semmi extrával nem kecsegtető hajtási egységet párosítva egészen élvezetes végeredményt lehet létrehozni.
A bajor gyártó sportos crossovere mostantól már fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is rendelhető.
Az újgenerációs GLA-val testközelből elsőként a szeptemberi Frankfurti Autószalonon ismerkedhetünk meg.
A 306 lóerős bajor csúcskompakt külsejét igén agresszívre vették a müncheniek.
A BMW X2 M35i több tekintetben is új fejezetet nyit az autógyár történelmében, és bár SUV-jellegű formatervvel bír, a gyakorlatban nem sok választja el egy valódi kompakt sportautótól.
A BMW-ken mostanság minden korábbinál nagyobb hűtőrácsok terpeszkednek. De hol lehet a méretnövekedés határa?
A bajor márka kompakt divatterepjárójából néhány hét múlva egy minden korábbinál sportosabb változat gördül be a szalonokba.