Nem viccel a BMW, igen ütős lesz a debreceni újdonsága
A bajor gyártó új generációs elektromos platformja az eddigieknél nagyobb hatótávval és gyorsabb töltéssel kecsegtet.
A bajor gyártó új generációs elektromos platformja az eddigieknél nagyobb hatótávval és gyorsabb töltéssel kecsegtet.
A magyar prémiumpiacon tovább növelte elsőségét a BMW, mely idén nemcsak a vadonatúj debreceni Neue Klasse, hanem a méregerős új M5 és a felfrissített 2-es Gran Coupé révén is hallatni kíván magáról.
Panorámakivetítővel, 3D HUD-dal, újfajta kormánnyal és BMW X operációs rendszerrel támad a Neue Klasse.
A 6 hengeres erőforrás helyett villanymotor által hajtott BMW M2-ből egyetlen példány készült.
A Neue Klasse platform szedánjának legpotensebb verziója akár négy villanymotort is felvonultathat.
A frissen legyártott autók teljesen önvezető módon teszik meg az első útjaikat.
A Neue Klasse platformra épülő SUV első végleges példányai jövőre hagyják el a magyar gyártósort.
Világszinten is gyártják majd először az újgenerációs SUV-t.
Egészen más formavilág, mint az eddigi modelljeik.
A 2000 CS a 60-as évek egyik legelegánsabb, krómmal alaposan nyakonöntött túrakupéja, a Z3 M Coupé pedig egy az idő kerekét 25 évvel visszapörgető, őrült formájú/teljesítményű kis méregzsák. A Balaton környékén autóztunk a két bajor időgéppel.
Testközelből ismerkedtünk meg a BMW szupermodern magyar gyárában készítendő első villanyautó előfutárával, a látványos Vision Neue Klasse X prototípussal.