Így hasít az autópályán egy biturbó V12-es régebbi 7-es BMW – videó
A 6 literes benzinmotorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A 6 literes benzinmotorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
A készülőben lévő új hajtásláncos luxusszedán az aktuális hazai szabályozás értelmében minden további nélkül megkaphatja a zöld rendszámot.
A bajor gyártó flagship kategóriás luxusszedánját élőben először a Genfi Autószalonon lehet megtekinteni. Körbefotóztuk az új nagyágyút, amelynek már hazai árai is vannak.
Az Alpina által kezelésbe vett vadonatúj 7-es modell nagyobb teljesítményű, mint a nála drágább M760Li. És akár 330 km/h-val is száguldhat az Autobahnon.
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.
600-600 lóerővel már a legtöbb csata nyerhető közúton, de mire mennek egymás ellen?
A márciusi Genfi Autószalonon két látványosságot is visznek. Az egyik az i8 Protonic Red Edition, mellette pedig érkezik a márka vadonatúj zászlóshajója, a tizenkét hengeres M760Li xDrive.