Itt a vadonatúj BMW M5, most először 727 hibrid lóerővel
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.
A több mint 300 lóerős teljesítményű és 6 liter alatti átlagfogyasztású 540d szedán és kombi kivitelben is elérhető, jövünk a hazai árakkal.
A több mint 300 lóerős teljesítményű és 6 liter alatti átlagfogyasztású 540d szedán és kombi kivitelben is elérhető, jövünk az árakkal.
Mutatjuk, hogy mire képes a gyakorlatban a legújabb 5-ös BMW szupermodern vezetéstámogató rendszere. A bajorok már a vezetés közbeni YouTube videónézésnél tartanak.
Itt a megoldás azok számára, akik nem tartják elég sportosnak a közelmúltban debütált új 5-ös BMW-t.
Amikor egy autó magát parkolja le, azért az mindig feszült pillanatokat jelent. Senki sem szeretné hallani azt a gerinvelőig hatoló jellegzetes fémes hangot, ha mégse jött össze.
A legelső széria kivételével mindegyik generáció felsorakozik az alábbi videóban, így könnyedén eldönthetjük, hogy a sorhatos, a V8-as, a V10-es vagy az ikerturbós V8-as motor hangja a legizgalmasabb.
Az ilyen autók végzete sokszor a túlzott sebesség. Most ugyan egy profi kezébe kerül, de ezzel sem járt jobban.
Fazoníroztak a bajor prémium márka ötös sorozatának modelljein. A magyar piac számára is legfontosabb sorozatban minden családtag kapott valami extrát. A limuzin és a kombi egy új belépőszintű motort, a GT pedig egy új csinos feneket.
Volt egy álmom. Nem márkafüggetlen. Eddig nem beszélhettem róla, de most egy ötös BMW-ben ezt megtehetem.