Így száguld közel 300-zal az autópályán a győri Audi TT RS
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
A öthengeres motorú TT RS a modellsorozat legerősebb tagja, amelyből most egyedi, 50 darabos széria jelent meg.
Ilyen az, amikor egy alaposan feltuningolt sportautó rászabadul egy sebességkorlátozás nélküli útszakaszra.
Itt minden részlet sporttörténeti utalás.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó igen óvatosan adta meg az M8 gyorsulási hivatalos adatát.
Ezért a szélsebes sportkupéért felesleges befáradni valamelyik négykarikás kereskedésbe, mert ott nem lehet megrendelni.
Kevés közúti autó gyorsul olyan vehemenciával 0-ról 100-ra, mint a Magyarországon gyártott új TT RS.
A négykarikás német gyártó ikonikus sportkocsija egy limitált szériás különkiadást kapott.
Nyitható tetejű és kupé változatban is kipróbáltuk az Audi legkeményebb sportkocsiját. Azt az autót, amelynek még akkor is 5 hengere működik, ha a környezettudatosság jegyében minden második éppen pihen.
A tavalyihoz hasonlóan idén is egytucat autó állt rajthoz a World’s Greatest Drag Race-en, hogy kiderüljön, melyik kocsi nyújtja a legjobb teljesítményt.
Hivatalosan is leleplezték a Magyarországon készülő német sportkocsi legfrissebb kiadását.
Ez a TT pillanatok alatt bebizonyítja, hogy nem egy divatos női kis sportkocsi, hanem egy kőkemény utcai versenyautó, aminél talán csak a kilőtt puskagolyó hasít jobban a levegőben. Nem mellesleg Győrben gyártják.