V6-tal támad az új Audi RS5 a 4 hengeres Mercedes-AMG C 63-ra
A vadonatúj fejlesztésű Audi RS5 minden valószínűség szerint kitart a 6 hengeres hajtás mellett.
A vadonatúj fejlesztésű Audi RS5 minden valószínűség szerint kitart a 6 hengeres hajtás mellett.
A 600 lóerősnek ígérkező új RS5 szedán és kombi változatban fog támadni.
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
A tavaly év végén frissült testvérpár az Audi RS5 Sportback és Cupéból, most ez utóbbi, a kétajtós változat kapott egy kellemes tuningcsomagot.
Az RS Q5-be az SQ5-től eltérően nem gázolajat, hanem benzint kell majd tankolni, már ha egyszer ténylegesen megérkezik.
Megérkezett a sportos csúcsmodell felfrissített kupé és szedán kivitele.
A tuningcégnél nemcsak az Audi RS5 Sportbacken izmosítottak, hanem mellécsaptak egy nem szerény teljesítményű motorcsónakot is.
A Hoonigan csapata egy videó erejéig összeállt Andreas Bakkeruddal, hogy végre megválaszoljanak egy égető kérdést: tényleg megpördül az autó, ha banánhéjra hajtunk?
Ebből a videóból remekül átjön, hogy mennyire jól gyorsul és milyen végsebességre képes egy enyhén tuningolt Audi sportkupé.
Valószínűleg maga a sofőr sem gondolta, hogy az Audi RS5 meg fog csúszni a kanyarban.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint azokra is gondol, akik keveslik az RS5 két ajtaját.