Tűzveszély: baj van a magyar aksis Audikkal
Az Audi visszahívni kényszerül egyes plugin hibrid hajtásláncú modelljeit.
Az Audi visszahívni kényszerül egyes plugin hibrid hajtásláncú modelljeit.
A négykarikás német prémiumgyártó teljesen megújítja kínálatát.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a jelek szerint bőven van még potenciál.
Megérkezett a teljesen új Audi A6 e-tron villanyautó, melynek S6-os csúcsmodellje 550 lóerős összkerék-hajtással bír.
A limitált szériás RS7 csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A 4 literes biturbó V8-ból sikerült még előcsalogatni 130 eddig szunnyadó lóerőt.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A jelek szerint akadnak olyan piacok, ahol nemcsak az emelt karosszériás divatterepjárók adhatók el.
A világ legnagyobb piacának akkora az ereje, hogy még a kisméretű autókból is megéri hosszított változatot piacra dobni. A nagyobb modellekből pedig kötelező.
A Q5, az A6 és az A7 zöld rendszámos új változatai az eddiginél nagyobb, akár 91 kilométeres elektromos hatótávval rendelkeznek.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a négykarikás gyártó már 1989-ben előrukkolt első benzines-villanyos modelljével.