Önfeledt játékra hív ez a 300+ lóerős vadonatúj ordító buggy
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Mutatjuk azokat a közúti sportkocsikat, melyek motorja elképesztően magas fordulatszámra lett kihegyezve.
Előfordulhat-e, hogy ismert versenypályán egy Skoda Yeti lenyom egy olyan legendás pályaautót, mint egy Ariel Atom? Nagyon is!
Kivételesen nem az elit, arab rendőrségi flotta gyarapodott egy 350 lóerős, szirénás Ariel Atommal hanem a briteké.
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Tizenkét vadító szépség járt nálunk 2011-ben, mindegyike valódi élményautó, ezek közül most önök választják ki azt...
Sosem gondoltuk, hogy már a Földön bepillanthatunk a túlvilági élet mindkét oldalára: az Atommal a Mennyet, de a Pokol minden bugyrát is megjártuk.
Ami az automenedzser.hu csapatát illeti, mi mindennek ellene tudunk állni, kivéve talán a kísértést.
Kis híján múlt, hogy vezettük a világ egyik leggyorsabb, s talán legklasszabb sportkocsiját, az Ariel Atomot. Az egyetlen magyarországi példányban ültünk, féltünk, és előre borítékoltuk a Caterhammel való megméretés végeredményét.
„Úgy vagyok ezzel, tudod, én mindig lehetetlent akarok” – énekelte annak idején Cseh Tamás.
Az autók tömeghez viszonyított teljesítménye nemcsak egyszerű matematikai formula. A tömeg és a lóerő alapján megállapított értékből következtetni lehet az autó egyéb tulajdonságaira is: gyorsulására, fékezésére, kanyarodására. A kategóriájában legjobb Ariel Atomnál minden lóerő 1,6 kilogramm terhet repít, a sereghajtó VW Multivan 2,0 TDI 24,1 kilogrammot cipel lóerőnként.