Fekete péntek lett 13-a az OLX-nél
Az OLX-nek annyi, nyert a Jófogás. Meglepetésre az évek óta kétszereplős, ingyenes online hirdetési piac kisebbik szereplője azt jelentette, hogy megvette a nagyobb riválisát.
Az OLX-nek annyi, nyert a Jófogás. Meglepetésre az évek óta kétszereplős, ingyenes online hirdetési piac kisebbik szereplője azt jelentette, hogy megvette a nagyobb riválisát.
Karnyújtásnyira lakni egy nagy, de nem feltűnő házban a Balaton partján. Szezonkezdés előtt, azoknak, akiket érint, külön is meggondolandó.
Nevet váltó Apród, dráguló csoki és kávé, Matolcsyn port elverő újságcikk, fulladozó közmunkaprogram, a Krímből kivonuló OTP. Kövesse a tündérmese folytatását a hvg.hu-val!
Hétfőtől új néven elérhető az Apród.hu apróhirdetési oldal. A felhasználók adatai megmaradnak.
A képek alapján legalább azt a rózsaszín folyosórészt át kellene majd festenie a vevőnek, hogy élhető házat kapjon – feltéve, hogy az Apródon meghirdetett 690 milliós vityillónak lesz vevője.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media kedden bejelentette, hogy felvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező expressz.hu-t. A korábbi tulajdonos, a TME Csoport kivonul Magyarországról. Az utolsó fejezetéhez érkezett a piac két nagy szereplőjének csatározása.
Az adóhatóság az idén hat portálról – a TeszVeszről, a Vateráról, az Apródról, a Topapróról, az Expresszről és az Apróhirdetésingyenről – összesen 1289 jövedéki törvénysértést megvalósító hirdetést távolíttatott el.
Egyre élesebb háború zajlik az ingyenességével hódító webes apróhirdetési piacon. A két főszereplő szeptemberben helyet cserélt, és azóta folyamatosan egymásnak feszül, hogy csak egy maradjon, aki végül maga árazhatja majd be az egyes tételeket. Ez a terv, ennek érdekében költenek el az idén reklámra úgy másfél milliárd forintot.