Méregdrága ritkaság az Alonso nevét viselő új francia sportkocsi
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
A Forma-1 világbajnokság utolsó állomásán a kétszeres világbajnok Fernando Alonso bejelentette, hogy saját e-sport-csapatot indít, utána pedig óriási csatában az F1 első videójátékos vb-címe is eldőlt.
Mutatunk néhány remek fotót, melyek jól mutatják, hogy mennyire szűk a monacói pálya, és hogy mennyire bátrak a pilóták.
Nyílt titok, hogy az idei Forma 1-es autók sokkal gyorsabbak elődeiknél, de vajon izgalmasabb versenyeket is produkálnak? Ezt egyelőre nem tudni, viszont az új szabályokat most gyorsan átvesszük a szezon kezdetén.
Több dimenziós korszakváltással indul vasárnap az új szezon. Tényleg érdemes-e komoly változásokban reménykedni?
Vasárnap elindult az idei Forma-1-es szezon. A verseny utáni nemzetközi sajtóvisszhang főként Nico Rosbergnek, a Mercedes német pilótájának a győzelmét, továbbá a mclarenes Fernando Alonso balesetét taglalta.
A spanyol versenyző az évadnyitó versenyen ütközött autójával a falnak. A rémisztő jelenet után azonban épségben szállt ki a McLarenből.
Fernando Alonso odahaza eddig is megőrjítette a híveit, ahol megjelent, tömeg támadt. De a csütörtöki Tag Heuer szponzorrendezvényen találkozhatott Ayrton Sennával is.
A hétvégi, nem mindennapi Forma–1-es végjáték előtt, a Ferrari két pilótáját Fernando Alonsót és Kimi Räikkönent elvitték a világ talán legbrutálisabb hullámvasútjára. „Jégember” Raikkönen itt is hozta a formáját.
22 millió eurót, azaz mai áron számolva 6,886 milliárd forintot keres évente három forma-1-es pilóta. Alonso, Räikkönen és Vettel is majd' százötvenszeresét kapja csapatától, mint a sor végén lévő két Caterham-pilóta. De Kobayashi és Ericson is keres évente mintegy 47 milliót.
Silverstone-ban a második szabadedzést megnyerte Hamilton, de megint megállt alatta a Mercedes. A Ferrari spanyolja nagyon akart, de az ideje így is csak a harmadik helyre volt elég. Viszont jó az olasz istálló versenytempója.
Vajon lenyomja Alonso az új, de a Ferrarihoz azért mégiscsak visszatérő csapattársát, Räikkönent? Lesz csapaton belüli atomvillanás? És a Mercedesnél? Tényleg a német motorok a legjobbak, a Renault meg menthetetlen? Vagy „csupán” annyi a franciák hátránya, hogy még írják a Red Bullal a mindent helyrebillentő vezérlő szoftvert?