Irány vissza 1985-be! Szuperritka régi sportos Alfa Romeo vár új gazdára
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.
Szomorú aktualitás kapcsán kapott szépen csengő nevet az olaszok kompakt autója. Itt az Alfa Romeo Giulietta Finale Edizione.
Hosszabb távon nem valószínű, hogy fennmarad az olaszok kompakt autója, vélhetően a mostani SUV-őrület elsöpri ezt is.
Az olaszok egy valamihez nagyon értenek. Ez pedig nem más, mint a dögös autók rajzolása.
A milánói székhelyű Romeo Ferraris műhely készítette el a TCR versenyautót, amiért 98 ezer eurót kérnek.
Az Alfa Romeo Giulietta a kozmetikai beavatkozásokon túl új dízelmotorral is gyarapodik.
Soha rosszabb hónapot, mint amilyen a január volt: Porsche 911, Jeep Grand Cherokee, Volvo XC70, Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde - hogy csak egy pár álomautót említsek.
A zöld hullám ellenére vannak még izmos autók, még akkor is, ha a társadalom túlszabályozott öncenzúrája rossz fénybe veti őket és rajongóikat. De álljunk ki bátran a jogainkért, lobbantsuk lángra akár a Parlament őrbódéit is, ha a legvégsőbb, legelemibb jogunkat korlátoznák: a száguldás és a lóerők szeretetét. Vagyis, ha elvennénk tőlünk Juliskát, a négylevelűt.
Az 1,75 literes turbo benzina, alias TB (Tibi) a legjobb és legmodernebb motor az Alfa háza táján.
A 21 század legszebb Alfáját teszteltük, elegáns, szexi vonalaira a beltér izgalmas vonásai válaszolnak. Motorja kiváló, kellően erős és meglepően takarékos, ám az új kompakt Alfa nem tagadhatja le olasz gyökereit: szépséghibás.