Az Alfa Romeo Giulietta a kozmetikai beavatkozásokon túl új dízelmotorral is gyarapodik.
Az Alfa Romeo háza táján az utóbbi időben főként 4C sportkupéról lehetett sokat hallani, de a Frankfurti Autószalonon nem csak erre kell majd fókuszálni, hanem a kompakt kategória legszebb képviselőjére, a Giuliettára is, hiszen a 2014-es modellévre ráncfelvarráson megy keresztül. Nem kell mélyreható változásokra gondolni, csupán néhány apró külső és belső módosításra, valamint egy új turbódízel egységre a motorpalettán.
A Giulietta 2010 közepe óta kapható, és azóta több mint 210 ezer példány talált gazdára belőle világszerte, ami jól mutatja (alfás mércével) a népszerűségét. Hogy az érdeklődést továbbra is fenntartsák, az olaszok meglépték az ilyenkor szükséges tennivalókat, és faragtak egy picit rajta. Szinte észrevétlenül, de változott a hűtőrács, króm karimát kaptak az első ködlámpák és új 16-18 colos felnikkel bővült a kínálat, továbbá három új külső színárnyalat (bronz, kék, gyöngyház) közül lehet választani.
Az utastérben új központi kijelzővel és infotainment rendszerrel találkozni, valamint minőségibb kárpitozással és áttervezett kormánnyal. A motorpalettán újdonság a 150 lóerős, 2.0 literes JTDM turbódízel blokk, 380 Nm-es maximális nyomatékkal. A benzines kínálatban továbbra is a 235 lóerős 1750 TBi Quadrifoglio Verde jelenti a csúcsot.