Szervizelni vitte Alfa Romeo Giuliáját egy tulaj, egy Porsche tetején találta meg
Megcsörrent a telefonja, és csak annyit mondtak: baj van.
Megcsörrent a telefonja, és csak annyit mondtak: baj van.
Az egyedi külsejű és nagyobb teljesítményű Giuliák és Stelviók egytől egyig mind elfogytak.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
Az új Giulia Quadrifoglióba a motort vélhetően már nem a Ferrari adja majd.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
Egy hátsókerék-hajtású bivalyerős szedán, mely fittyet hány a szén-dioxid-kvótára és hangosan ordítja bele olaszul a világba, hogy ide nekem az összes kanyarral! De ha kell, akkor csendben elvihetjük vele az oviba a gyerekeket.
Az Alfa Romeo Racing két versenyzője kicsit örömautóztak a Nürburgringen, de inkább csak egyikük élvezte igazán.
Az Alfa Romeo Giulia és Stelvio alapmodelljei után, amelyek tavaly frissültek, a Quadrifogliók, azaz a sportváltozatok is megújultak.
Itt a karácsonyi szezon a jégtáncos közvetítések ideje is. Talán nem minden autófanatikus kifejezetten rajongója a sportágnak, de így azért kicsit más.
Az idei évben majdnem kilencven új modell járt nálunk, ebből válogattuk ki a valamilyen szempontból kitűnő tizenkettőt.
Az addig rendben van, hogy az 510 lóerős Quadrifoglio sportváltozatról van szó, amiben csak 5788 kilométer van, de pár millióval többért már újat lehet venni.
Szépen csipegetik lefelé az rekordidőket mostanság az új modellek a Nürburgringen.