Egy Alfának még akkor is jó a dizájnja, ha nem ők tervezik
Az Afa Romeo Nivola koncepció a 33 Stradale-nak állít emléket.
Az Afa Romeo Nivola koncepció a 33 Stradale-nak állít emléket.
A parányi motor ellenére ezt a miniatűr sportkocsit nagyon is komolyan kell venni.
Ez a kisautó leginkább már csak a vonalvezetését illetően hasonlít a normál Fiat 500-asra.
Ha Lapo Elkann nem lenne ismerős a többségnek, a skandináv nevű úriember nem más, mint a Fiat egyik örököse – Gianni Agnelli unokája –, aki átállt némileg a másik oldalra és teljesen elborult autódizájnt csinál cégével, a Garage Italia Custommal.
A hegyi felfutókra épített pillekönnyű versenygép szénszálas váza, motorja és néhány karosszériaeleme is az utcai modellből maradt meg.
Nehéz megmondani, mióta várnak az olasz autórajongók egy igazi jó Alfára. Több mint tíz éve már, vagy még régebben, 30 éve? Itt az új Alfa Romeo Giulia, és egy érzelmektől átfűtött alfás elemzés.
A pipázó öregúr egy pajkos mosoly után habozás nélkül lepadlózta a limitált szériás 4C sportkocsiját.
A Garage Italia Customs piros-fekete Alcantarába borította a 4C belsejét, amely tökéletesen harmonizál a külső fényezéssel. A „La Furiosa” nem csak nevében tűnik elég haragosnak.
A 4C-ből kihozták a legjobbat a Pogea Racing szakemberei, ami egyaránt igaz a műszaki tartalomra és külsőre.
Olasz, japán, német, brit és amerikai sportautók feszülnek egymásnak a kifutópályán, hogy kiderüljön, melyikük futja a leggyorsabban a negyedmérföldes sprintet. Megfizethető árú kompakttól kezdve az összekeres sportautón át egészen az amcsi izomautóig terjed a felhozatal, bónuszként pedig a BMW hibrid sportkocsija is megmutatja a benne rejlő potenciált.
Valenciában gyakorlatozik a Túraautó Világbajnokság (WTCC) mezőnyének gerince, hangolva a közelgő marokkói évadnyitóra, ám a spanyolországi helyszínen nem csak a versenyautók vannak jelen: pénteken megérkezett az új biztonsági autó, az Alfa Romeo 4C is, ráadásul egyes teóriák szerint a kocsi idei megjelenése akár annak előjele is lehet, hogy az olasz márka a visszatérést fontolgatja.
A 4C Spider Genfben hivatalosan még csak tanulmányautóként látható, de nagyrészt már a végleges modellről van szó.